. . .

OMG!* jäklar vad skönt (och ibland ont) det var med massage!
tydligen var det välbehövligt eftersom jag hade både låsningar
och väldigt spända muskler i bröstryggen.. kanske därför jag
har haft lite småont i sommar? :P

- - -

och skrivit tentan har jag gjort också. det kan ha gått exakt hur
som helst. eller nej, jag har förmodligen klarat den med liiiiiten
marginal eller så har jag kuggat.. kändes inte riktigt bra.
sen blev det tentalunch med lotta&daniel, benice och sandra på
balder. trevligt värre. daniel fick också agera kurir till min far
som var i akut behov av en 12 volts-lampa och nåt som kallas för
skotlås.

adjöken.

- - -

* OMG = oh my god. (måste ju tänka på pensionärerna som läser min
blogg. och morfar, på svenska blir det herre min gud.)



bjuder på en gammal bild från dunder - 08.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0