happi födelsedag.

latmasken is in tha house. hade tänkt ta en promenad men ibland
blir det alldeles för skönt i soffan ;P har botaniserat mig i cambro
(skolans internet-system, eller vad man ska kalla det) eftersom
jag inte kommit in tidigare..

har förövrigt haft en rätt intressant föreläsning idag om geriatrik
(det sjukliga åldrandet) och multifarmaci. föreläsaren gillade att
prata om sig själv och sin mormor&morfar och farmor och vette
allt..

.. vilket för oss utsökt in på att min farmor fyller "riktig pension"
idag. så nu farmor kan du inte säga att du är sjukpensionär längre,
nu är du bara pensionär. eller kanske en sjuk pensionär på sin höjd.



eftersom farmor inte verkar ha fastnat på bild
fick det bli nåt som ändå kunde liknas vid henne.
GRATTIS FARMOR.

&

dessutom fyller  svärfar rogga 60 år idag, vilket också är värt
att uppmärksammas. han befinner sig tillsammans med sin fru
i turkey. så grattis på dig, roggelirogga.



roggelirogga till höger.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jon är sjukt lik sin far, haha! :D

2010-10-04 @ 20:42:23
Postat av: malin & alicia

määh, farmor är mkt snyggare! dumheter å lägga upp en sådan bild .. Alicia hälsar att Inga-Lill är ung å tokfräsch ;)



& grattis med såklart ifrån oss!!

2010-10-04 @ 23:16:39
Postat av: farmor

Tack mitt barnbarn för gratulationen, jag håller med, det enda som jag inte har än är käppen, men den kommer snart.

Tack Malin och Alicia för den kommentaren.

2010-10-05 @ 10:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0