afro-woman.

shit pomfritt! har ikväll avverkat mitt första afro-pass och
det var ju faktiskt hur kul som helst! man fick verkligen
släppa lös och sluta tänka på hur man såg ut. tänkte man
så gick det direkt åt skogen.. men jag gissar att man såg
ganska rolig ut när man stog där å viftade med händerna,
spelade bongotrumma i luften och stampade i golvet..

imorrn är dagen D. måtte jag klara denna tenta och slippa
göra om den. liknar den de gamla tentorna kanske jag
fixar det, men är det en "ny" stil på tentan så finns risken
att jag fixar mitt första kugg. eller kanske man kan ord-
bajsa sig genom den? ja, håll en tumme för mig imorrn!
efter tentan blir det tentalunch med lutta&daniel, fis-benice
och sandra. trevligt. belönar mig själv sen med en massage
på iksu! skööööönt!

på återhörande.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: farmor

vi håller alla tummar och tår och önskar dej lycka till med tentan imorgon, många kramar från oss/farmor

2010-09-30 @ 21:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0