...

effektiv dag! gruppsykologi, grupparbete, stan, iksu och så nu
håller jag på att packa. åker ju till ström imorrn bitti. åker från
nydala typ kl sex. jippi.

över till nåt annat, som man snart kommer bli smått galen på..
både för att det inte handlar om nåt annat vart man än tittar i
media och så för att jag inte för fem öre har bestämt mig hur
jag ska göra.. ja, ni fattar nog att det är valet jag pratar om..
så mina (20) läsare, vad ska ni rösta på? eller, det kanske är
privat? har du ingen aning? gör som jag, svt&sr's valkompass.



(klicka på den gamla bilden av moi för att komma till valkompassen)

adjöken.

Kommentarer
Postat av: linda

Duu, om jag ska gå efter valkompassen på svt så ska jag rösta på kristdemokraterna..ehm? vet inte hur jag ska göra, har inte ens bestämt mig för om jag ska rösta överhuvudtaget..:)

2010-09-10 @ 22:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0