långt&drygt.

ingen ny cykel blev det. dom kunde minsann ta betalt på intersport,
så jag ringde min kära vän, aka. sportproffset, gallan som skulle
kolla upp om min modell fanns kvar i ström och isåfall vad den kostar.
hann även med plantagen, hm, bolaget och coop. och så åt benice
på mcD.

och som det ser ut nu (tyvärr) kan jag inte åka hem förens på torsdag-
kväll. min basgrupp har bestämt sig för att göra grupparbete på
torsdag vilket innebär att jag måste stanna kvar.. och att bero på skolan
(som det förövrigt känns som den här bloggen cirkulerar kring)
måste jag bara få berätta hur smart jag är. jag kom nämligen på den
brilijanta idén att se om kurslitteraturen fanns på bibblan i ström.. och
hör och häpna! det gjorde den! så nu har jag bokat massa kurslitteratur
som annars skulle ha kostat mig skjortan ;)

oj, vilket drygt och tråkigt inlägg det här blev. men det blir så när man
inte har nån att prata med. för jonken är ju på älgjakt.

adjöken.



och moster: gardinen är från textilboden. dom har en hel del fint, men
en hel del tantigt också.

Kommentarer
Postat av: moster

Tack för tipset!! Beställde gardiner till tv-rummet.

2010-09-07 @ 08:19:32
Postat av: vickis

billiga och bra cyklar finns på biltema, om du bara vill ha en vanlig stadscykel utan så mycket finesser :)

2010-09-07 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0