hej söndag.

så var helgen snart till enda. i fredags jobbade jag och beckson på med
uppsatsen och sen for jag hem och duschade och tog en powernap. sen
gick jag och jonken till ängen och käkade pizza och drack rödtjut, för att
därefter bege oss ner på stan och botanisera i artistträsket på umeå open.
vi kom lite sent och hann se ungefär fyra låtar av daniel adams ray,
vilket var lite synd för av det vi såg var han bra! sen avverkade vi säkert!
som också var bra.. och sist men inte minst kikade vi på håkan. och som
vanligt levererade han! och efter dessa tre konserter på 5(!) månader
måste jag ju kora en vinnare. hovet var ju såklart i en klass för sig med
tanke på hur mycket folk det var och stämningen! men jag tror ändå att
östersund vinner, vi hade grymma platser, dansade loss och allt var som
på topp!

i veckan kör vi hårt med c-uppsatsskrivandet och sen på onsdag kväll åker
jag till ström. på fredag drar vi till blåsjön för en helg med massa skoooter
och förhoppningsvis soool!

adjöken.

Kommentarer
Postat av: moster

låter härligt alltihopa! Undrar bara om vi fått över Jon på "vår sida"....? Är han oxå frälst nu???? ;)

2011-04-03 @ 18:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0