mannen, myten, håkan.

ni som inte vill läsa om hur fantastiskt, underbart och fantastiskt det var
i lördags med två timmar håkan, ja, ni kan sluta läsa nu. men det var ju
så jäkla bra! vi fick sjukt bra platser och trots att moster var nyopererad
och inte skulle stå så mycket så gissar jag att vi stog upp 85 % av tiden.
dessutom klagade moster över smärta i handlederna dagen efter, det
kan ha berott på att vi klappade händer i typ två timmar i sträck. men
det var det värt! jag ser redan fram emot 1 april då håkan kommer till
umeå. då ska jag tvinga med mig jon och se till att han också fastnar i
håkanträsket, för håkan är mer än bara håkan när man ser honom live!







adjöken.

Kommentarer
Postat av: moster

ja tack för en mkt trevlig kväll Såffi-propp!!! :D

2011-02-16 @ 10:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0