äntligen över.

jag har fått ont i huvudet. jag gissar att det beror på att spänningen
har släppt nu. för tentan är skriven och jag är ledig i tre dagar! och
i tre veckor får vi vänta på tentaresultet.

- - -

ikväll blir det middag och mys med en gäng brudar och jon. trevligt
sätt att start helgen på. kanske man skulle börja städa bort julen
också? och börja se säsong fyra av dexter som snällaste anna-lotta
och daniel fixat till oss! puss på dom! en helg utan plugg ska det bli
i alla fall, det är ett som är säkert!

adjöken.



jag funderar på om jag ska jobba med utvecklingsstörda i sommar.
så här kommer en bild på linda och mig som är tagen för några år
sedan, typ.

Kommentarer
Postat av: linda

haha heta !

2011-01-15 @ 21:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0