gaaah!

jag måste bara få avreagera mig lite. på grannen som bor ovanför!
han spikar, och borrar och slipar VARJE kväll! och igår höll vi på att
bli galna, han borrade och slipade och spikade HELA dagen.
okej om han borrara och spikar och slipar första veckan dom flyttar
in för att sätta ihop möbler och sånt. men nu börjar tålamodet att ta
slut, typ. när han VARJE kväll, alltid när vi gått och lagt oss, ska
bygga ett nytt köksbord eller en tavelram börjar man bli lite less.
jag undrar egentligen vad man kan spika, borra och slipa på varje
kväll i flera månader? kanske gör han spiktavlor han också? som vår
granne på tingvalla hemma. han spikade också varje dag, kväll och
natt.
okej, vi för också oliv. kanske nån gång per termin sådär när vi har
lite folk på besök. men inte VARJE kväll. snart driver han oss till
vansinne. och ja, jag säger han, för det finns ingen normal tjej som
skulle borra, spika och slipa varje kväll.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0