en önskning..

min födelsedag närmar sig med stormsteg. men jag förstår att mina
rika släktingar redan köpt mig massor med presenter.. men för syns
skull tänkte jag ändå knåpa ihop en önskelista.

  • en bag (alltså, en väska. som man kan packa i när man reser)
  • vattenglas från storsjöhyttan
  • ett vinglas till från storsjöhyttan, eftersom jag bara har sju.
  • sällskapsspel
  • en grillstekpanna
  • en bra(!) hårspray
  • en miljon
tack på förhand.

ps. mamma,senare kommer jag att maila ett recept på en tårta som
jag vill ha. den är förvisso sjukt söt, men också sjukt god. ds.

Kommentarer
Postat av: farmor

önskelistan var bra, rik är jag inte, bara en fattig pensionär. kan du förklara hur väskan skall se ut och även miljonen. du får även mejla tårtreceptet till mig. kram på dej. vi ses snart.

2011-07-18 @ 19:07:11
Postat av: Lotta

Jag ochså vilja ha en fin hårspraj!

2011-07-19 @ 12:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0