dunder.


dundertorsdagen anlände jag till strömsund lagom till skit-god-middag
hos gallan. myspys. gick ner och kikade en sväng på jay smith och gick
hem för att sova efter det.. jag var trött och resten av gänget skulle upp
och jobba.
dunderfredagen käkade jag och mannen lunch med emil och tommie
och gick sedan en sväng på marknaden. hem och piffa sig och sen drog
jag till malin s för middag och brudhäng. mycket trevlig tillställning.
september spelade på marknaden och jäklar vilket drag det var och
så sjukt bra! tror inte jag stod still en enda sekund typ.
dunderlördagen började som alla borde börja. med en brakfrukost
(som iofs blev så sen att det blev som en lunch..) med bland annat
marinerade jordgubbar, gott bröd, melon, mörk choklad, yoghurt och
massor mera. avslutade "frukosten" med lite sommarvin och vid tre
begav vi oss ner för att åka flotte.. kom iland gjorde vi inte fören vid
halv nio då det var dags att få mat i magen och piffa sig ännu en gång.
vi drog till dennis och sen ner på området en sista gång.
- - -
sammanfattningsvis : sjukt bra dunderhelg!
mumsig torsdagsefterrätt hos gallan.



stina & gallan hos malin.



malin hemma hos sig själv.



hon den där september och hello kitty.


b-rudarna.



jon och erik.



kan det vara en suddig anna? :P



brak"frukost" på grelsgård.



kapten mårtensson.



snyggingarna lindo & gallan.



jon & daniel i släptåg efter flotten.

massor med mer kula bilder finns på lindas facebook, om intresse finnes.
puss på dunderhelgen och ännu mer puss på mina fina vänner <3

Kommentarer
Postat av: sofia

Fina bilder :)

2011-07-13 @ 11:20:19
URL: http://sofiaaandersson.blogg.se/
Postat av: Malin& allie

Meeen puss påre själv va :) o tusen tack för en kalas trevlig kväll!

2011-07-13 @ 19:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0