biffen carlsson.

idag har jag biffat mig med en timme bodypump. eftersom det är typ närmare
ett år sedan jag var på det sist räknar jag med träningsvärk från helvetet
imorrn. tur det finns hiss i vårdvetarhuset. dock skulle jag förmodligen behöva
en sekreterare slash personlig assistent också, eftersom jag troligen kommer
ha så ont i armarna att jag inte kan lyfta dom. hejja carlsson.

dessutom ska jag ha något typ av laghäng imorgon också. men eftersom lotta
gillar cyber-umgänge så ska jag och benice skype med henne hemifrån benice.
nä, men skämt och sido. något trevligt ska vi nog kunna hitta på. vi kanske
kan så spela lite skip-bo, lotta? eller åtminstone uno (för jag vet att benice och
den där skip-bo inte kommer så bra överens
)?

adjöken.




Kommentarer
Postat av: moster

Jag känner mitt ansvar, tjänster och gentjänster... Behöver du personlig assistent så kommer jag!!! ;)

2011-03-03 @ 08:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0