...

imorgon ska jag spendera hela dagen på skolan. det känns inte så lockande.
kanske ska ta sovmorgon till tio? gissar att den första föreläsningen inte
kommer vara så sensationell. man kan säga som så att föreläsningarna över
lag på den här kursen är ganska så osensationella. dom gör varken till eller
från, liksom.

efter skolan ska jag skaffa mig lite träningsvärk, eftersom jag ska gå på pump
för första gånget på typ ett år med pillan. gissar att jag inte kommer ta mig
upp på torsdag, och för att inte tala om fredag! på fredag ska jag förövrigt göra
nåt som alla andra redan gjort. jag, pillan och jessica ska på the studio och fota
oss lite.. kan bli intressant. skulle gissa att man känner sig lite obekväm.

adjökens adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0