...

idag har jag "pluggat" lite inför hemtentan imorrn, om man kan säga att
läsa igenom åhörarkopiorna från kursens mindre bra föreläsningar
räknas till att plugga. dessutom har jag förberett mig genom att lägga till
alla tänkbara hemsidor som jag kan behöva imorrn i favoriter.. allt man
behöver veta finns ju på google och wikipedia ;)

just nu har jag en äppelkaka i ugnen och en pastasås på spisen. äppelkakan
ska jag och jon äta till middag och pastasåsen ska jag ta med till geggan där
jag ska ha myskväll med laget.. eller vart det tvärt om kanske? :P

på måndag börjar c-uppsatsskrivandet som håller på enda fram till sommaren
och jobbet på neurologen/NKK börjar! jag ser lite fram mot sommaren även
om jag vet att man näst intill bor på sjukhuset..

nu ska jag fixa middan!

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0