helt sjukt!

så var det klart. till hösten kommer jag att hänga på psykavdelning två
och ersboda hälsocentral. jag är otroligt nöjd över att ha klarat mig
genom tre års utbildning utan att behöva lämna umeåt för praktik på
någon skitort i norrlands inland. skitnöjd!

och när jag inser att det är bara två praktikperioder kvar, inser jag ju
också att det bara är en(!) termin kvar till jag kan kalla mig själv för
sjuksköterska. helt sjukt! sen ska jag lixom jobba, alldeles själv, på
egen hand. det är ju läskigt för tusan!

adjöken.

Kommentarer
Postat av: malin o allie

o du är så duktig vännen, vi är stolt över dig! heja heja! <3 kärlek o pepp ifrån oss..

2011-05-27 @ 15:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0