no more gnäll.

kanske borde sluta gnälla och säga något om mys-helgen som jag och
jonken haft på tu man hand? vi har ätit god mat, kollat på film, krattat
en gräsmatta som skulle kunna jämföras med en fotbollsplan (okej,
nu skojar jag), kört bort 38 skottkärror med löv (nej, nu skojar jag inte),
lyssnar på eurovision på radio och spelat massor med kort :)

i veckan köttar jag och becksson på med uppsatsen. på onsdag nästa
vecka lämnar vi in. och som det känns nu är ljuset i tunneln rätt långt
borta. vi har en hel del att göra, skulle man kunna säga. när vi är
färdiga kommer hela uppsatsen på 25 - 30 sidor att läggas upp här på
bloggen. jag förväntar mig att alla läser och kommenterar med
entusiasm.

adjöken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0