sofie, vad hände?

vad hände med dom där jullåtarna som jag skulle lägga upp? det lixom bara rann ut i
sanden innan det ens började.. men jag kan ju börja idag, eller hur?
så här kommer jullåt nummero ett. kanske inte den mest klassiska jullåten, men
faktiskt en av mina favoriter :P




och nu lever jag ensam. i en vecka. jonken drog hem till alanäset city idag,
så nu ses vi inte på en vecka.. och då åker vi till östersund. vi tänkte kanske
åka in redan på fredagen och hänga lite med frösö-borna. om det går för sig?
moster?

imorrn blir det kanske lite träning. middag på stan och bio med B. trevligt.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: moster

Oh underbar gammal julklassiker!!! Moster like!!

Ja kom gärna o häng me oss på Frösön =)

2009-12-07 @ 18:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0