cykla?

måndag igen. fast jag har rejäl sovmorgon idag. börjar klockan ett.
så idag ska jag ta tjuren vid hornen och vara vild och galen och
cykla till skolan. mitt i vintern. det kan gå precis hur som helst. den
som lever får väl se..

nu till morron tog jag en promenad och sen satte jag mig för att börja
grunna lite inför vårat bokseminarum, men det är verkligen toksvårt
att koppla boken till den är jäkla omvårdnadsmodellen.. är det ingen
annan som tycker det? jag gjorde en paus och kom fram till att jag får
fortsätta ikväll och hoppas att det går bättre..
imorrn slutar jag tolv. för det första hoppas jag att mina böcker har
kommit tills imorrn och för det andra så tänkte jag dra på stan och se
om jag kan hitta en present till min pappa som fyller år nästan tisdag.
tänkte uppvakta honom i helgen när vi är hemma.. nån som har nåt tips?

jaja, återkommer väl ikväll med cykel- och pluggresultat.

so long , fuckers.


Kommentarer
Postat av: vickis

Jaha, ja jag tror jag har kört förbi dom på väg upp mot jysk. För visst är det dom längs med kolbäcksvägen? Eller det kanske är nydala?



Jag och Niklas bor i en liten tvåa på 45 kvadrat på liljansberget, den är också nybyggd. Nära och bra till universitetet också :)

Ja, jag såg dig faktiskt en morgon förra veckan, men jag var så sen till föreläsningen att jag inte hann gå och hejja!



Vi hade också bokseminarium och lärarna tog det inte på så stort allvar, jag pratade litegrann om mötet mellan patient och vårdare och hur patienten hade upplevt vården i boken. Lycka till :)

2009-02-02 @ 12:37:43
URL: http://vickiswallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0