helg, soon.

här kommer ett tidigt inlägg, eftersom att jag inte kunde somna om när
jons väckarklocka hade ringt. tänkte ändå kliva upp vid sju..
igår var en bloggfri dag. jag hade faktiskt bättre saker för mig. belive it or
not.

idag blir det bibblan med laget och sen cyklar jag och lotta på strömpilen
för att fredagsshoppa. eller, jag ska mest handla mat på maxi. men får
man handla på maxi, då är det kul. och ikväll ska basgruppen till andreas
och dricka vin och doppa chokladfondy. (oops för stavning)

imorrn blir det eurovisionnight med pizza och mys hemma här :)

så, med tanke på att det är fredag och det här är min och jons nya favoritlåt :



lyssna och njut. visst äre svårt att låta bli att sjunga med? ;)

adjöken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde ju säga grattis till a & l i detta inlägg, fy skäms ;)

2009-05-15 @ 10:11:30
URL: http://amallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0