sofie överraskar..

eftersom lotta och benice börjat skryta med hur många läsare dom har
på sistone, så kan ju inte jag vara sämre.

hej alla mina cirkus 20 läsare. idag har jag ägnat dagen åt att läsa lite om
utvecklingspsykologi, för att knåpa ihop nåt till hemtentan. dock så kommer
jag att ta pluggpaus över helgen. för mina kära vänner;

IMORRN ÅKER JAG HEM TILL STRÖMSUND.

yes. snabbt vart det bestämt. men tror helgen kommer bli toppen. lite kalas
för pillan på lördag tror jag visst det blir. kanske kika på lite fotboll på
söndag, när laget spelar sista matchen. vi får se vad jag hinner med.. är ju
bara två dagar. sen hem på söndag, för att sedan ha besök en hel vecka av
kära mor & moster. som tur är har jag och favvis-jonken ägnat kvällen till
att städa lite i lägenheten, så det är lite fräschare när dom kommer på söndag.

har faktiskt lite ångest över hemtentan också. det är fruktansvärt svåra frågor,
som man behöver massor av olika böcker för att kunna svara på. som tur är så
är det ju en hemtenta så man kan faktiskt diskutera frågorna med sina kurs-
kamrater (förvänta er terror, laget). mitt mål är att bli färdig tills på onsdag, så
man har några dagar på sig att fundera på svaren och läsa igenom men "friska"
ögon.. kanske kan få lite respons av mina privat-lärare som bor här nästa
vecka också.

jaja. det här långa inlägget får troligtvis kompensera för uteblivna inlägg under
helgen, eftersom jag högst troligt kommer att vara upptagen med andra, viktigare
saker. så alla 20 läsare, håll till godo.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0