sofie premiärar.

idag är jag ledig. som typ alla andra dagar, nästan. den här kursen
har varit förjäkla slapp alltså, ledig var och varannan dag. nu är det
bara ett moment kvar och sen är det hemtenta. man kan ju bara be
till gudarna att det kommer gå bra.

pallrade mig iväg på iksu idag också. tänkte lixom mjukstarta min
träning igen med ett pass core, eftersom jag har haft ont i halsen hela
veckan. med halsen gick det bra iaf, men då fick jag ont i huvudet i
stället. så man kan nog inte säga att jag är 100% riktit än.

ikväll ska jag på mitt livs första biopremiär också! med pernilla&benice.
vi ska käka tacobuffé på stan innan och sen blire bio. treeevligt värre!
och just det ja, det är flickan som lekte med elden vi ska se, dvs. andra
filmen i millenium-triologin av stieg larsson.

adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0