happy påsk.

det här blir förmodligen det sista inlägget innan mitt påskfirande startar
på riktigt. väntar just nu på att anna-lena och roger ska komma och
plocka upp mig innan vi drar till alanäs.
dagen inleddes med att malin ringde och väckte mig. för ovanlighetens
skull.
dock var klockan iofs bara åtta. men kvart över nio var vi och
strömsunds PRO på ica. handlade massa mat och annat grejs som kan
komma att behövas (och inte behövas) under påsk. tänkte bla. svänga
ihop en paj i alanäs imorrn. och idag har jag bakat en god kaka som ska
med till ankarede på lördag.

så alla (20) läsare! GLAD PÅSK!

vi hörs på tisdag.

adjöken.


Kommentarer
Postat av: moster

Hann aldrig smaka kakan..... :(

2010-04-04 @ 16:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0