ledig.

jag har semester. i en och en halv vecka till.. det är förjäkla skönt
att vara ledig, hörreni. särskilt när man kan spendera hela dagen
på balkongen i bikini. imorgon blir det dock inget balkonghäng, jag
ska på stan för att klippa mig och lite annat fix och trix..

till helgen väntar en tripp till pite.. som jag längtar, både efter lotta
och majsan men också efter att åka på en liten minisemester! :)
än har inte jon bestämt sig om han ska med, det får vi se imorrn..

sen ser jag också fram emot att åka till ström och spela fotboll.
tre träningar hinner jag förhoppningsvis med! och att träffa
alicia-bruden såklart!



livsnjutarn maja.



lotta, aka. blankkinden.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: moster

menar du att de e gött o va ledig.....????!! Njut!!

själv jobbar jag på.......

2010-08-18 @ 08:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0