rip.

som alla kanske redan vet vid det här laget så HAR MIN CYKEL BLIVIT STULEN!
det gör mig både ledsen och förbannad och kanske 1500 kr fattigare om jag inte
får tillbaka den.. får en ny av försäkringsbolaget men självrisken är ju 1500. jag
avvaktar en vecka och ser om jag får tillbaka den annars får jag köpa en ny.. för
i umeå kan man inte vara utan cykel. så är det bara.

annars då? jo. min telefon kom i torsdags och den fungerar bra. jag kan höra vad
folk säger och folk hör vad jag säger.

MEN VET NI VAD DET BÄSTA AV ALLT ÄR? att i fredags kom världens finaste
alicia rudfjäll till världen. hon är det finaste som skådat dagens ljus sedan jag kom
ut.. närå, hon ÄR det finaste! så ni kan nu mera kalla mig tant sofie.

adjöken.



rip. min cykel lena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0