sofie lååånga dag.

jag förstår om ni undrar om jag lever. och det gör jag, uppenbarligen.
trots förkylning och ett två-timmarsäventyr på kirurgen. eftersom det
"kört ihop sig lite" på kirurgen med oannonserade usk-studenter så
fick vi universitetsstudenter stå tillbaka och lämna plats till de.. ja, vad
ska man säga?
.. mindre utbildade. så vi fick sluta redan vid tolv istället
för klockan fyra. skönt för en krasslig jävel som mig.

har sedan jag kom vid halv ett snåret inte lämnat soffan många minuter.
jag sov en tupplur på en timme. har kikat på tv och bevittnat sveriges
första OS-guld. all heder åt kalla! har tillbringat x antal timmar vid datorn
och lagat en avancerad middag, a la kött-från-i-lördas-i-mikron och till
det serverades pommfritt. och såhär på kvällskvisten tyckte jag lite synd
om mitt förkylda jag och lyxade till det med popcorn. yes, man skulle
nästan kunna tro att det är lördag, eller nåt. men så vitt jag vet är det
bara måndag. vilket innebär att det är tre hela dagar till jag får åka hem.

och ikväll blir det bums i säng för carlsson. för jag ska kliva upp redan
klockan fem. mysigt va?

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0