mums.

jag har just spenderat en timme på balkongen. ensam. med en
extraordinär fredagsmiddag. det blev grillat kött direkt från frysen,
beasås på flaska och grönsaker.

jonken är på firmakalas ikväll, dom skulle visst äta på all star. och
imorgon, så fort som jonken vaknat till liv, drar vi till kråken och
umgås med svärmor&svärfar och sara& maja och gördis. det lär
väl bli några omgångar kortspel skulle jag tro. och kanske lite toa-
fixning..

adjöken.

- - -

och just det ja. igår kom dom nya bikinitrosorna som jag beställt
från hm. ungefär en timme efter att jag fått sms-avin hittar jon
dom första. högst upp i hans garderob! (typ enda stället i hela
lägenheten där jag inte tittat) varken han eller jag hävdar att vi
varit där på högsta hyllan, så förmodligen har dom hoppat dit själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0