thursday.

hey there, people! idag har vi (varning, skolprat på gång!) haft en
stroke-dag skulle man kunna säga. den avslutades fint med en livs-
berättelse av en tjej på 27 jordsnurr som när hon var typ 19 fick
en stroke med efterföljande pares (förlamning) i höger arm och en
afasi som gör att hon har svårt att hitta ord. strongt gjort av henne!
inte att få en stroke alltså, utan att stå och prata inför typ 50 pers.

därefter gjorde jag och benice stan. jag köpte mina efterlängtade
converse och en tröja som jag förmodligen ska ha på lördag när
vi ska på inflyttningscermoni i kållektivet rödluwan. treeevligt
värre! :)

nu ska jag och min man se på robinson.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: farmor

och vad betyder converse? du måste skriva på svenska till oss gamlingarKram

2010-10-08 @ 11:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0