jippikajej.

jäklar vad bra det känns! fick just besked från NÄVA att jag fick mina
fem första praktikveckor hos dom :) så från vecka 42 - 46 kommer
jag att befinna mig i ström den största delen av tiden..



närvårdsavdelningen för er som inte vet.

ikväll åker jag och jonken till kråken. fast först åker vi en sväng förbi
ersboda och kollar in intersports superkampanj. dom firar nåt jubileum
och hade massor av erbjudanden.. sen ville jonken bjuda mig på
middag. på mias. jon hade fått tio gratismål där för att dom var där å
byggde nåt.. så man får väl ställa upp ;)

adjöken.


Kommentarer
Postat av: moster

Okej kanske att besök på Frösön nån dag då...?! ;)

2010-09-26 @ 19:02:32
Postat av: farmor

Bra Sofie, så kan vi ses lite oftare, längtan är stor Kram farmor & Bosse

2010-09-26 @ 19:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0