pluggfritt.

idag är jag superledig, från skolan alltså. och eftersom att kursen knappt
har börjat så kan jag ju inte börja plugga, för då skulle jag få spö och bli
retad resten av livet av benice&lotta. så jag tar det säkra före det osäkra
och ger fan i att plugga. var däremot duktig igår och beställade en jäätte-
rolig bok om psykiatri för 412 pix. det är vuxenpoäng det. att köpa tråkiga
böcker istället för kläder och en cider på krogen. fast känner jag mig själv
rätt så kommer jag nog köpa det också.

och eftersom jag inte pluggar idag ska jag vara duktig och åka på maxi
och handla och sen träna boxning med pillan. hon ska få däng. sådeså.

adjöken.



pillan&annie när annie var på besök i umeå före jul.

Kommentarer
Postat av: b

vi kan dricka vin över skype med varann på fredag, det är nästan lika bra!

2011-01-19 @ 20:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0