is it a sign?

jag undrar om gud försökte sända mig någon typ av signal igår?
inom loppet av typ tre timmar såg jag två pole-dance-stångar.
och jag har typ aldrig sett någon förut! numero ett såg jag på vvh
där fyra medelsvensson-tjejer svängde och klängde diverse halv-
nakna kroppsdelar på och runt stången. kanske lite fel forum med
tanke på att 95% av folket som går på vårdvetarhuset är kvinnor?

stång numero två såg jag på väg hem, i ett korridorsrum. HÄR
nydalahöjd. (mjo, man kan säga att jag brukar kolla in hos
folk. jon brukar få säga till mig att sluta glo in när vi är ute och går)

vad är det för typ av hoods vi bor i kan man nu fråga sig? har dom
startat en strippklubb på rullstensgatan? bor det en hallick där? är
det en kille eller tjej som bor i rummet? ja, frågorna blir många och
långa.

---

för den äldre generationen som läser min blogg kanske jag bör
förklarar vad en pole-dance-stång är för något. det är det man till
vardags brukar kalla för strippstång. man har utvecklat en "sport"
som kallas för pole-dancing som går ut på att man hänger och
klänger och snurrar på stången, dock liiiiiite (med betoning på lite)
mer påklätt än vid strippning.

---

så, vad det gud som försökte visa mig något? eller hade jon betalt
honom för att göra det?

adjöken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0