ännu en tisdag i livet.

så har ännu en tisdag i livet passerat. kanske inte en av dom bästa.
vi fick en hel del att jobba med på uppsatsen och det gick inte så bra
som väntat. man ska väl aldrig ta något för givet, men när det känns
som att betyget hänger på vilken examinator man har så är livet surt!
som om det inte vore nog med bakslaget på uppsatsen så glömde jag
att jag bokat ett pass på iksu, så nu är jag spärrad tills jag öppnar
plånboken och betalar 50 pix. och som grädde på moset har jag mens-
värk också. toppendag! verkligen. NOT.

kvällen blev desto bättre. jonken hade fixat en flarra "champange" för
att fira att skolan är färdig. dessutom hade han köpt jordgubbar och
choklad. puss på den!

imorgon jobbar jag och beckson vidare med kompletteringarna. vid tre
tänker jag dra ner på stan för att växla kronor till pund och försöka
hitta något bra tidsfördiv till många timmar buss. imorgon kväll sätter
vi oss på bussen på arlanda och på torsdag morgon flyger vi mot london.

jag har redan tagit sommarlov i huvudet. imorgon blir det på riktigt.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0